piątek, 5 czerwca 2015

Zaproszenie dla ludzi chcących coś zmienić



Dziś chciałbym zaprosić wszystkich ludzi którzy obserwując co się wyprawia na ziemi dochodzą do wniosku, ze musimy wreszcie zmienić mentalność i przewartościować obecny system wartości aby przetrwać.
Na wstępie pragnę pokrótce przedstawić moją skromną osobę, mam na imię Mirosław i mieszkam na wsi. Z wykształcenia jestem ślusarzem (chociaż niewiele pracowałem w tym zawodzie)  wiec proszę mi wybaczyć jeśli popełnię jakieś błędy myślowe z zagadnień dotyczących nauk o społeczeństwie i  innych dziedzin naukowych.
Myślę, że nie sprawdzanie dogłębności wiedzy na dany temat jest zadaniem tej grupy lecz wizjonerski charakter wypowiedzi jej członków który ma pomoc w przeniesieniu naszej cywilizacji na wyższy poziom egzystencji.

Bardzo się cieszę ze będę mógł się podzielić swoimi przemyśleniami z innymi uczestnikami życia na planecie i przyczynić się do rozwoju naszej nowej społeczności.
 Zamierzeniem moim jest zbieranie moich i nie tylko pomysłów i przemyśleń dotyczących: budowy nowej światowej społeczności która będzie żyła w zgodzie z naturą i zapewniała jej regeneracje i zminimalizowaną degradację, jak również priorytetowym celem tej że społeczności będzie stworzenie nowego systemu wartości chroniącego w pierwszym rzędzie człowieka i jego otoczenie, a następnie dzielenie się nimi z ludźmi chcącymi tak samo jak ja zbudować tę cywilizacje.
Cywilizacje która również ma za zadanie zbudować system mający na celu wykorzystanie potencjału każdej ludzkiej jednostki do rozwoju tejże cywilizacji jak i stworzyć mechanizmy obronne ( nie mam tu na myśli żadnych systemów militarnych ) będą tę jednostkę broniły przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi jak również wewnętrznymi. Której zamierzeniem będzie też budowa wzorcowego ekosystemu na Ziemi
Tak, tak wiem że brzmi to jak fantastyka naukowa, lecz proszę uwierzcie mi, jeśli nie zajmiemy się tą budową tu i teraz to nie będzie nas ludzi w przyszłości ponieważ obecne systemy dążą tylko i wyłącznie do samozagłady rodzaju ludzkiego.
Wierzę ze wspólnie będziemy budowali naszą wymarzoną społeczność w bardzo szybkim tempie bo byt człowieka jest zbyt krótki.
Wierzę również, że przekażemy naszą wiedzę i doświadczenia naszym nowym pokoleniom aby mogły godnie żyć i kontynuować naszą pracę.
Zapraszam do współtworzenia

1 komentarz:

  1. ''Bądź dla siebie latarnią, która oświetla twą drogę i nie poszukuj światła poza sobą.'' - Budda Siakjamuni
    _________________

    OdpowiedzUsuń